fbpx

 Social media beheer

Te druk om je social media accounts dagelijks bij te houden?

Laat het door ons doen.

 

een zakelijk profiel op Facebook, Instagram en Linkedin.

Bijna ieder bedrijf heeft een zakelijk account op Facebook, Instagram en/of LinkedIn. Maar zoals je vast weet kost het tijd, energie en inspiratie om dit dagelijks bij te houden.

Het is alleen niet meer weg te denken in deze wereld. En ik beveel het je ook aan om zichtbaar te zijn op social media.

Een berichtje eens per maand is vrij weinig. Wil je goed zichtbaar zijn dan is ongeveer 2 keer per week een post toch wel noodzakelijk. Rekening houden met wat voor bedrijf je hebt.

Uit vele gesprekken die ik met ondernemers heb gehad blijkt dat ze social media toch wel een lastig onderdeel vinden. Het kost ze enorm veel energie om dit bij te houden.

Geen nood wij nemen graag het werk uit handen. Waarom zeg ik wij? Omdat ik dit niet alleen doe. Samen met teamlid Margriet ontzorgen wij graag de klanten.

Ben je benieuwd wat wij kunnen betekenen? Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan.

Stappenplan

v

Kennismakingsgesprek

Ik plan eerst een kennismakingsgesprek in. Ik ben benieuwd wie je bent, wat je doet en waarom je wilt adverteren op social media.

 

w

Strategiegesprek

Als in het kennismakingsgesprek duidelijk wordt dat ik wat voor jouw bedrijf kan betekenen plan ik een strategiegesprek in. In dit gesprek gaan we jouw doelen vaststellen. Wat wil je bereiken en hoe gaan we daar komen?

Dit vind ik persoonlijk een hele mooie beleving. Vaak komt de ondernemer tot inzichten waar hij nog niet eerder over na heeft gedacht.

 

Strategie

Na het strategiegesprek ga ik een op maat gemaakte strategie maken.

Deze ontvang jij digitaal van mij. Met dit bestand kunnen wij de voortgang bewaken. En hierin staat wat jij wat mij verwacht en wat ik van jou verwacht.

De overige afspraken staan uiteraard netjes in een overeenkomst van opdracht.

&

Lancering campagne/ starten social media beheer

Na de strategie kunnen we allebei gaan starten met het lanceren van de eerste campagne/ starten van het social media beheer.

Denk hierbij aan:
Het maken van teksten, video’s, afbeeldingen, landingspagina’s, bedankpagina’s, Google Analyltics, instellen (advertentie) account, doelgroep analyse, ga zo maar door.

 

Resultaatgericht

Voor online adverteren geldt:
Dagelijks controleer ik campagnes. Ik meet en analyseer data en zet dit om in resultaten. Tussentijds geef ik rapportages door aan de ondernemer maar optimaliseer/verbeter ik ook de advertenties zodat we het maximale resultaat eruit halen.

Annika weet waar ze het over heeft, komt haar afspraken na en heeft aan 1 woord genoeg. Daar houd ik van. LinkedIn adverteren staat nog in de kinderschoenen en er is veel behoefte aan bij ondernemers. Fijn dat ik mijn klanten zonder zorgen kan doorsturen naar Annika. We communiceren op dezelfde wijze: open, direct en met humor. Voor mijn klanten ook fijn dat Annika heel flexibel is. Soms loopt het gewoon even anders, daar springt ze feilloos op in. De samenwerking ervaar ik als prettig en ik kan Annika zeker aanbevelen.

Annemieke van Waterschoot, Spiegelei Communicatie

Annika denkt super fijn met je mee hoe je je campagnes kunt inzetten van hele kleine dingetjes tot wat grotere ideeën zodat je net even anders gaat denken. Altijd fijne communicatie en duidelijke uitleg.

Stefanie van peltMrs Ecommerce

Annika is enthousiast en gedreven om te weten te komen wat ik graag wil en bedoel met mijn vraag. Dan gaat ze aan de slag en is vlot in de communicatie, meedenkend en flexibel. Ook heeft ze mij goed meegenomen in de materie van FB adverteren, waar zij een prof in is. Zo kon ik ook zelf begrijpen wat er wanneer belangrijk is om te doen. Dat vind ik erg prettig. En bij een nieuwe samenwerking op dit gebied zou ik zeker weer aan haar denken.

Linda Kampert, Adnil Advies