Online adverteren
Adverteren op social media
Door het inzetten van advertenties op Facebook, Instagram en LinkedIn zet jij de naam van je bedrijf stevig in de markt en genereer je nieuwe klanten.
Als je gaat adverteren op social media wil je resultaat zien.
Vele ondernemers worden echter verleid op social media om
op de knop: bericht promoten te klikken.
Maar wat er gebeurd is dat Facebook/LinkedIn geld verdient en dat jij geld verliest.
Waarom? Je doet maar wat!
Adverteren op social media is een gespecialiseerd vak. Er is veel kennis voor nodig om de juiste resultaten eruit te halen. Als jij op de knop bericht promoten drukt dan is het geld door een putje spoelen.
Je kan ook een cursus adverteren gaan volgen, maar is dat wat jij het liefste doet binnen je bedrijf?
Zonde van je tijd, geld en energie en je krijgt maar een klein deel van de mogelijkheden uitgelegd.
Ga liever met een specialist aan de gang! Mijn kennis is up to date en ik heb vele jaren ervaring.
Op maat gemaakte strategieën en online adverteren is mijn passie.
Ik weet als geen ander hoe het is om te ondernemen. En ik denk graag met jou als ondernemer mee.
Benieuwd hoe ik te werk ga?

Stappenplan
Kennismakingsgesprek
Ik plan eerst een kennismakingsgesprek in. Ik ben benieuwd wie je bent, wat je doet en waarom je wilt adverteren op social media.
Strategiegesprek
Als in het kennismakingsgesprek duidelijk wordt dat ik wat voor jou kan betekenen plan ik een strategiegesprek in. In dit gesprek gaan we jouw doelen vaststellen. Wat wil je bereiken en hoe gaan we daar komen?
Dit vind ik persoonlijk een hele mooie beleving. Vaak komt de ondernemer tot inzichten waar hij nog niet eerder over na heeft gedacht.
Strategie
Na het strategiegesprek ga ik een op maat gemaakte strategie maken.
Deze ontvang jij digitaal van mij. Met dit bestand kunnen wij de voortgang bewaken. En hierin staat wat jij wat mij verwacht en wat ik van jou verwacht.
Lancering campagne
Na de strategie kunnen we gaan starten met het lanceren van de eerste campagne. Het maken van advertentieteksten, video’s, afbeeldingen, landingspagina’s, bedankpagina’s, Google Analyltics, instellen advertentie account, doelgroep analyse, ga zo maar door.
Een goede voorbereiding is nodig om goed van start te gaan bij de lancering van de eerste campagne en alle campagnes daarna.
Resultaatgericht
Dagelijks controleer ik campagnes. Ik meet en analyseer data en zet dit om in resultaten. Tussentijds geef ik rapportages door aan de ondernemer maar optimaliseer/verbeter ik ook de advertenties zodat we het maximale resultaat eruit halen.