Projecten
Mijn projecten als marketeer zijn uiteenlopend, lees hier waar je mij en mijn team voor kunt inzetten.
Projecten
Dakkapellen.nu is een bedrijf gespecialiseerd in het realiseren van Dakkapellen en nokverhogingen, welke in prefab gemaakt worden in eigen fabriek en binnen één dag geplaatst worden bij de klant.
Voor Dakkapellen.nu realiseren we uiteenlopende marketingprojecten. We beheren en creëren content voor hun social mediakanalen, waaronder Facebook, Instagram en LinkedIn. Daarnaast ontwikkelen we gerichte online campagnes op Instagram en Facebook met als doel het genereren van nieuwe leads voor offerteaanvragen. Wanneer er behoefte is aan nieuw personeel, zetten we ook vacature-advertenties op deze platforms. Door nauw samen te werken met een Google Ads specialist zorgen we voor een geïntegreerde aanpak, waarbij alle inspanningen optimaal op elkaar aansluiten voor het beste resultaat.
Bij Kunststofkozijn.nu leveren ze maatwerk kozijnen, deuren en schuifpuien.
Voor Kunststofkozijn.nu realiseren we net als bij hun andere bedrijf Dakkapellen.nu uiteenlopende marketingprojecten. We beheren en creëren content voor hun social mediakanalen, waaronder Facebook, Instagram en LinkedIn. Daarnaast ontwikkelen we gerichte online campagnes op Instagram en Facebook met als doel het genereren van nieuwe leads voor offerteaanvragen. Wanneer er behoefte is aan nieuw personeel, zetten we ook vacature-advertenties op deze platforms. Door nauw samen te werken met een Google Ads specialist zorgen we voor een geïntegreerde aanpak, waarbij alle inspanningen optimaal op elkaar aansluiten voor het beste resultaat.
Bij Trai Vegan in het hart van Utrecht kun je de kunst van het veganistisch koken leren in inspirerende kookworkshops. Op dezelfde locatie biedt Trai Works een prachtige co-workingspace, ideaal voor iedereen die in een creatieve en productieve omgeving wil werken.
Voor de eigenaresse van deze twee unieke bedrijven voer ik de betaalde social media campagnes uit. Voor Trai Vegan richten we doorlopende campagnes op Facebook en Instagram om voortdurend nieuwe deelnemers voor de workshops aan te trekken. Voor Trai Works, een nieuw concept, focussen we op het werven van members die wekelijks, dagelijks of flexibel willen werken. Hiervoor zetten we in op Facebook, Instagram en LinkedIn.
De online zichtbaarheid van deze bedrijven is in de afgelopen jaren enorm gegroeid. Samen met een zorgvuldig samengesteld team, inclusief een Google Ads specialist en een e-mailmarketing specialist, werken we nauw samen. We hebben een strategische aanpak ontwikkeld die zorgt voor effectieve en samenhangende campagnes.
Hip in het wild is mijn eigen webshop, gericht op unieke en leuke producten voor camping, vakantie, veranda, tuin, of in huis—ideaal voor outdoorliefhebbers.
Alles, van strategie tot websiteontwerp, heb ik volledig in eigen beheer bedacht en gebouwd. Ik zorg voor e-mailmarketing, social media advertenties op Facebook en Instagram, en adverteren op Google. De webshop is compleet ingericht met systemen zoals Meta Shopping, Google Shopping, Google Bedrijven, Google Search Console, Google Analytics, WooCommerce, iDEAL, en meer, om de klantervaring zo soepel mogelijk te maken.
SBB Ontwikkelen en Bouwen is al bijna 100 jaar actief in het ontwikkelen en bouwen van vastgoed in de Randstad. Van appartementen en eengezinswoningen tot complexe binnenstedelijke projecten: SBB levert kwaliteit en ervaring.
Het bedrijf heeft doorlopend openstaande vacatures, die door het tekort aan gekwalificeerd personeel en de hevige concurrentie in de sector lastig te vervullen zijn. Om deze uitdaging aan te gaan, zette we strategische advertenties op social media, waaronder Facebook, Instagram en LinkedIn. Hiermee vergrootte we de naamsbekendheid van SBB en brengen we de vacatures effectief onder de aandacht van de juiste doelgroep.
Facta is dé servicepartner voor rotating equipment met meer dan 65 jaar ervaring, landelijke dekking en een team van meer dan 300 vakmensen. Merkonafhankelijk en betrouwbaar, Facta levert hoogwaardige service en expertise.
Voor Facta heb ik social media campagnes uitgevoerd, vergelijkbaar met mijn aanpak voor SBB, om vacatures effectief onder de aandacht te brengen van potentiële kandidaten. Daarnaast gaf ik een LinkedIn-training aan de vertegenwoordigers van Facta. Tijdens deze sessie leerde ik hen het belang van zichtbaarheid op LinkedIn: hoe zij door hun persoonlijke verhalen over Facta te delen niet alleen de naamsbekendheid kunnen vergroten, maar ook kunnen bijdragen aan het werven van nieuwe klanten.
Voor Frederike Mewe, een inspirerende psycholoog en coach die mensen helpt wanneer ze in hun leven vastlopen, werken we aan diverse social media campagnes op Facebook en Instagram. Ons doel is om haar zichtbaarheid flink te vergroten, meer bezoekers naar haar website te sturen, en leads te verzamelen. Dit doen we onder andere door een gratis online programma aan te bieden, zodat geïnteresseerden kunnen kennismaken met haar persoonlijkheid, werkwijze, en programma’s. Dit traject vraagt om een doordachte en langdurige aanpak, gezien het belang van het opbouwen van vertrouwen in de coachingssector, maar we zien dat het op deze manier effectief is om nieuwe klanten aan te trekken.
Voor Karina Weel, die NEI Therapie aanbiedt in haar holistische praktijk in Heerhugowaard nabij Alkmaar, heb ik de website ontworpen en gebouwd. Naast het ontwerp heb ik essentiële tools zoals Google Bedrijven, Google Analytics en Google Search Console gekoppeld. Dit stelt ons in staat om de website continu te optimaliseren met relevante zoekwoorden, zodat de vindbaarheid van haar praktijk steeds verder verbeterd wordt.
Voor de Ponyspecialist, het bedrijf van Lonneke Tromp, een gediplomeerd zadelpasser die zich specifiek richt op ponyzadels in Noord-Holland en omliggende provincies, hebben we een gerichte social media campagne ontwikkeld. Deze campagne is gericht op paardeneigenaren en helpt Lonneke om dagelijks nieuwe afspraken in haar agenda te krijgen. Of het nu gaat om het aanmeten van een nieuw of tweedehands zadel of het controleren van een bestaand zadel, de campagne zorgt ervoor dat haar diensten zichtbaar zijn bij de doelgroep en dat ze regelmatig nieuwe klanten kan bedienen.
Voor Sprank, ontwerpers en makers van werkomgevingen die beter werken, hebben we campagnes opgezet die gericht zijn op het werven van leads en het vergroten van hun naamsbekendheid. Het doel was om meer websiteverkeer te genereren en nieuwe leads aan te trekken voor het ontwerpen van kantoorlandschappen. We hebben LinkedIn ingezet als primair platform, omdat we daar de doelgroep het beste konden bereiken en segmenteren. Daarnaast hebben we samengewerkt met een Google Ads specialist om mensen die actief zoeken op Google optimaal te bereiken en te retargeten, zodat Sprank zichtbaar is op alle relevante fronten.
Dit waren uitgelichtte projecten. Zijn er meer projecten waar je informatie over wilt winnen stuur mij dan gerust een bericht: info@debestonlinemarketing.nl
Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?